Reacties

  • Niels (communicatiemanager)

    08:40 6 nov 2018

    Dag R. Visser, Dank voor je reactie! De digitale maquette is straks uiteraard beschikbaar voor iedereen. Het is een online platform waar op we de keuzes die de gemeenteraad in juni heeft gemaakt...

  • R. Visser

    10:54 5 nov 2018

    Komt deze maquette ook beschikbaar voor bewoners van het gebied dat de veranderingen betreft? Nu is het dus alleen beschikbaar voor zakelijke partijen, oftewel: mensen die er in de toekomst geld...

  • Elise (communicatieadviseur)

    09:52 1 nov 2018

    Hoi Harry, de antwoorden op de vragen die je stelt, vind je in het verkeersplan. Op pagina 49 in de bijlage Modelplots van het verkeersplan staat in de kaart uitgelegd waar het verkeer dat gebruik...

  • Harry

    21:11 29 okt 2018

    Hoi Elise, Dank voor jouw reactie. Omdat er beperkt gekeken wordt naar de beschikbare informatie worden er volgens mij ook een aantal aannames gedaan. Het lijkt mij lastig vast te stellen dat...

  • Harry

    20:59 29 okt 2018

    Dag Niels, Het klopt dus dat er veel meer kruisend verkeer op de Korreweg gaat ontstaan als er een nieuwe ontsluitingsweg wordt aangelegd dan zonder. Ik twijfel er niet aan dat de gemeente de...

  • Niels (communicatiemanager)

    12:49 25 okt 2018

    Dag Harry, Zoals je weet is verkeersveiligheid ook één van onze prioriteiten voor de verdere uitwerking van de ontwerpen. Meer verkeer betekent niet automatisch dat het onveiliger wordt. We...

  • Elise (communicatieadviseur)

    14:21 22 okt 2018

    Hoi Hannah, weer bedankt voor je reactie. Het onderzoek voor dit project laat zien dat het verkeer in de toekomst toeneemt. Ook in een situatie zonder autoverbinding. Om te zorgen dat de stad goed...

  • Harry

    20:59 18 okt 2018

    Dag Niels, Zit ik nu in de “dode hoek” als ik met zorg probeer te kijken naar de verkeersbewegingen en de verkeersveiligheid? Volgens...

  • Niels (communicatiemanager)

    16:27 17 okt 2018

    Dag Harry, De beantwoording heeft op zich laten wachten, maar we zijn de vragen niet vergeten! Met de aanleg van de nieuwe autoverbinding veranderen de verkeersstromen. Zo wordt het rustiger op...

  • Elise (communicatieadviseur)

    16:11 17 okt 2018

    Hoi Harry, het verkeersmodel biedt een schat aan informatie. We zouden dus ook precies kunnen achterhalen hoeveel verkeer er van en naar verschillende gebieden gaat. Maar die informatie is in deze...

  • Niels (communicatiemanager)

    13:31 17 okt 2018

    Daar doen we ons best voor Alan! Zie ook: https://www.aanpakoosterhamrikzone.nl/actueel/blijft-de-oliemuldersbrug-behouden-ja

  • Harry

    15:07 16 okt 2018

    Dag Hannah, Het is goed dat de wethouder en de gemeentelijke dienst vanuit haar perspectief duidelijk probeert te maken waarom een nieuwe ontsluitingsweg noodzakelijk is. De gemeenteraad en de...

  • hannah

    10:46 16 okt 2018

    Bedankt voor de reactie en de uitgebreide uitleg! Voor ons project van onze studie, Spatial planning and Design, hebben we ook al veel informatie verkregen van het OV-Bureau over busvervoer de...

  • Elise (communicatieadviseur)

    10:06 15 okt 2018

    Dag Hannah, bedankt voor je reactie! Met de plannen van Aanpak Oosterhamrikzone bereiden we ons voor op de toekomst. Groningen groeit en wordt steeds drukker. De komende 15 jaar komen er ongeveer...

  • hannah

    11:22 11 okt 2018

    Hoi, ik had een vraag over de autoweg van 50 km/h. Vanwaar vinden jullie het noodzakelijk om een directe autoverbinding te maken voor auto's aangezien het niet het beeld van de gemeente Groningen...

Meer laden