Reacties

  • Rosa Visser

    12:47 17 sep 2019

    Beste Niels, Is de digitale maquette nu inmiddels beschikbaar voor de bewoners? In uw vorige bericht schreef u dat de ontwikkeling nog niet zo spoedig verloopt als verwacht, maar er is destijds...

  • Marc

    11:50 4 aug 2019

    Het woordje 'een' tussen 'middels' en 'lussen' hoort daar niet.

  • Marc

    11:48 4 aug 2019

    Ik stel voor de fietsbrug befietsbaar te maken middels een lussen evenwijdig aan het kanaal. Enkelvoudig en breed genoeg uitvoeren. Dan heb je geen twee bruggen nodig. Aan de noordwestkant is daar...

  • Rob Heusdens

    02:28 19 jul 2019

    In de eerste plaats moet je niet alle autoverkeer de binnenstad in halen en in de tweede plaats is nog meer scheepvaart verkeer ook niet wenselijk. We zouden toch klimaat beleid voeren? We hebben...

  • Niels (communicatiemanager)

    15:06 25 jun 2019

    Dag Appie, Dank voor uw reactie! Het is een interessant idee. Het is de bedoeling dat er een nieuwe, beweegbare, Gerrit Krolbrug komt met daarnaast hoge bruggen voor voetgangers en fietsers. Die...

  • appie

    12:29 12 jun 2019

    kan het niet zo zijn dat de brug voor fietsers doorloopt tot aan of op het fietspad beijum/lewenborg/hunze dan hoeven ze de ulgersmaweg ook niet over te steken met gevolgen van dien en de auto...

  • Harry

    19:47 5 jun 2019

    Het is goed dat het college in haar brief aangeeft anders te willen denken. Er wordt nu geschreven over een “autoluwe stad”. En leefbaarheid staat nu voorop in de teksten in plaats van...

  • Harry

    23:16 2 jun 2019

    Dag Jeroen, Dank voor jouw reactie. Ook voorheen heeft de gemeente alle mogelijke ontwikkelingen meegenomen en het resultaat was: we hebben een extra ontsluitingsweg over de Oosterhamrikkade...

  • Jeroen (projectmanager)

    10:15 2 jun 2019

    Dag Harry! Waarom het ontwerp van de Gerrit Krolbrug nu niet past, en wat dit betekent voor de bereikbaarheid van de wijken en binnenstad/UMCG leggen we hier boven uit. Zoals je weet lopen er ook...

  • Harry

    23:36 29 mei 2019

    De gemeente beperkt de mogelijkheden voor alternatieven! Opnieuw start de gemeente een offensief om een nieuwe ontsluitingsweg af te dwingen over de Oosterhamrikkade. De wens om deze...

  • Jeroen (projectmanager)

    16:07 28 mei 2019

    Dag Annette, je hebt gelijk! We hebben zojuist een nieuwsbericht met de stand van zaken gepubliceerd. We zijn achter de schermen druk bezig met het vernieuwen van de website. Blijf ons volgen!

  • Annette

    15:42 22 mei 2019

    Ik heb begrepen uit de krant van al weer een paar maanden geleden, dat bovenstaand plan niet meer aan de orde is, omdat Rijkswaterstaat het geld eerder bestemd voor dit plan aan de andere...

  • Elise (communicatieadviseur)

    09:54 28 mrt 2019

    Dag Jan Koert, de voorlichting over Karaat vanavond gaat door! De bijeenkomst is in het voormalig informatiecentrum van Aanpak Oosterhamrikzone, aan de Oosterhamrikkade 119. Het begint om 19:00u en...

  • Jan Koert Bakker

    18:22 27 mrt 2019

    Heeft de voorlichtingsbijeenkomst Oosterhamrikkade Karaat morgenavond 28 maart nog plaats ? Coaster Amerika Kader.

  • P.F. vd Schaaf

    17:22 15 mrt 2019

    Helemaal met Lieke eens.Laat de mensen maar meer gebruik maken van het transferium zodat ze met ov naar de plek van bestemming kunnen gaan zodat je minder auto's binnen de diepenring krijgt en het...

Meer laden