Reacties

  • Harry

    21:30 15 dec 2018

    Dag Jeroen, Naar mate ik meer rapporten ben gaan lezen over de aanpak Oosterhamrikzone, is mijn houding van positief kritisch naar negatief kritisch verschoven betreffende de noodzaak om een...

  • Harry

    19:46 15 dec 2018

    Hoi Elise, Dan voor het geven van een antwoord op mijn vragen. Ik was er wel al vanuit gegaan dat het uitgangspunten voor de referentie- en variant splitsing dezelfde zouden zijn. ?Bij de ringweg...

  • Elise (communicatieadviseur)

    10:57 11 dec 2018

    Hoi Harry, in het verkeersmodel houden we rekening met de nieuwe zuidelijke ringweg. De verschillen die in het verkeersplan terugkomen, komen doordat we twee situaties meten. Eén situatie met een...

  • Jeroen (projectmanager)

    16:54 4 dec 2018

    Dag Harry, dank voor jouw reactie. Wij respecteren jouw standpunt en - helaas sombere - visie over hoe wij te werk gaan. Voor kritische geluiden en anders luidende meningen moet er ruimte zijn....

  • P. B.

    16:53 4 dec 2018

    Wat een oh zo 'positief' walgelijke plan die door de strotten van de bewoners aan de Thomassen à Thuessinklaan en Vinkenstraat wordt geramd! Bedacht en naar verluid 'onderzocht' door een nog...

  • Harry

    11:38 1 dec 2018

    Ongelijkheid .... Het is goed dat de gemeenteraad ook alternatieven wil zien om een afweging te kunnen maken. De hele aanpak Oosterhamrikzone draaide vanaf het begin tot nu toe om de aanleg van...

  • Harry

    20:09 23 nov 2018

    Hoi Elise, de kaart op blz 29 laat nauwelijks enige verbetering zien waarbij ik mij af moet vragen of dit effect wordt bereikt door verbeteringen aan de Ringweg Zuid. De aanpak Ringweg Zuid meldt...

  • Elise (communicatieadviseur)

    09:44 23 nov 2018

    Hoi Susan, afgelopen zomer heeft de gemeenteraad een voorkeursvariant voor een nieuwe autoverbinding en een nieuwe busroute vastgesteld. In deze variant rijden de bussen door de Vinkenstraat....

  • Susan

    14:00 19 nov 2018

    Hi, Klopt het dat er ook veranderingen gaan plaats vinden aan de Pop Dijkemaweg? (achterste stuk stuk naast de huidige busbaan) En de Melisseweg? Aangezien hier plannen zijn voor een extra weg? Zo...

  • Niels (communicatiemanager)

    08:40 6 nov 2018

    Dag R. Visser, Dank voor je reactie! De digitale maquette is straks uiteraard beschikbaar voor iedereen. Het is een online platform waar op we de keuzes die de gemeenteraad in juni heeft gemaakt...

  • R. Visser

    10:54 5 nov 2018

    Komt deze maquette ook beschikbaar voor bewoners van het gebied dat de veranderingen betreft? Nu is het dus alleen beschikbaar voor zakelijke partijen, oftewel: mensen die er in de toekomst geld...

  • Elise (communicatieadviseur)

    09:52 1 nov 2018

    Hoi Harry, de antwoorden op de vragen die je stelt, vind je in het verkeersplan. Op pagina 49 in de bijlage Modelplots van het verkeersplan staat in de kaart uitgelegd waar het verkeer dat gebruik...

  • Harry

    21:11 29 okt 2018

    Hoi Elise, Dank voor jouw reactie. Omdat er beperkt gekeken wordt naar de beschikbare informatie worden er volgens mij ook een aantal aannames gedaan. Het lijkt mij lastig vast te stellen dat...

  • Harry

    20:59 29 okt 2018

    Dag Niels, Het klopt dus dat er veel meer kruisend verkeer op de Korreweg gaat ontstaan als er een nieuwe ontsluitingsweg wordt aangelegd dan zonder. Ik twijfel er niet aan dat de gemeente de...

  • Niels (communicatiemanager)

    12:49 25 okt 2018

    Dag Harry, Zoals je weet is verkeersveiligheid ook één van onze prioriteiten voor de verdere uitwerking van de ontwerpen. Meer verkeer betekent niet automatisch dat het onveiliger wordt. We...

Meer laden