Reacties

  • Elise (communicatieadviseur)

    09:20 5 sep 2018

    Dag Emiel, bedankt voor je uitgebreide reactie en de suggestie! Om een antwoord te geven op de eerste vraag: de projectmanager woont zelf aan deze kant van de stad, werkt daar en fietst er zeven...

  • Emiel

    11:38 1 sep 2018

    Goed, genoeg gezeurd. Wat zou wel werken? Een suggestie: De Korreweg wordt vanaf de rotonde tot aan de Rodeweg éénrichtingsverkeer, zoals de Ebbingestraten. In dat geval zou zelfs een...

  • Emiel

    11:02 1 sep 2018

    Komt u als projectmanager wel eens op de fiets in Groningen? Zo ja, dan weet u ook wel dat straten waar er wél bussen rijden, maar er géén afgescheiden fietspad is, de minst prettige en onveilige...

  • K. Vaak

    01:31 29 aug 2018

    Ok, na het lezen van die pdf ben ik wel wat enthousiaster geworden. Dat in Groningen is geen mooi voorbeeld maar die van Utrecht ziet er wel goed uit. Nog wel een paar punten wat ik zo kan...

  • Harry

    21:38 24 aug 2018

    Beste projectgroep, Is het mogelijk dat jullie een kaart van het gebied rondom de Oosterhamrikkade kunnen publiceren waarin wordt aangegeven wat er wordt verstaan onder aangrenzende buurten en...

  • Harry

    16:24 24 aug 2018

    Beste Niels, Het aantal auto’s op de Korreweg mag in aantal afnemen, het verkeer dat de Korreweg kruist neemt volgens de berekeningen van de gemeente sterk toe met een nieuwe autoverbinding langs...

  • Niels (communicatiemanager)

    11:29 21 aug 2018

    Alle verkeer maakt gebruik van de fietsstraat. Ook de bussen. De rijbaan is in totaal 7 meter breed. De inrichting van de Korreweg en de directe omgeving maakt duidelijk dat de fiets hoofdgebruiker...

  • K. Vaak

    10:10 21 aug 2018

    Bedankt voor de reactie. En ebikes, scooters en racefietsen dan? Vooral scooters en racefietsen maken het niet veiliger. En dan ook nog in tegengestelde richting langs elkaar heen zonder...

  • Niels (communicatiemanager)

    15:07 20 aug 2018

    Dag, Als de nieuwe autoverbinding langs de Oosterhamrikkade er komt, dan neemt het aantal auto's op de Korreweg flink af. Op de fietspaden langs de Korreweg rijden inderdaad veel fietsers. Iedere...

  • K. Vaak

    09:56 19 aug 2018

    Quote: De gemeenteraad besloot tegelijkertijd om de variant Fietsstraat Korreweg, waar auto’s, bussen en fietsers de rijbaan delen. Nou geweldig. Iedereen (auto's EN fietsen) die elkaar in de...

  • Niels (communicatiemanager)

    08:43 17 aug 2018

    Dag Fleur, goed punt! Op basis van het huidige ontwerp hoeven voetgangers niet langs het 'rondje' te lopen als ze oversteken aan de kant van de Westindischekade.

  • Fleur Kelpin

    15:39 15 aug 2018

    Het lijkt me een risico dat voetgangers creatieve oplossingen gaan verzinnen om niet dat lange rondje langs het fietspad te hoeven lopen, wat dan weer gevaarlijke situaties oplevert als ze de weg...

  • Niels (communicatiemanager)

    11:30 30 jul 2018

    Dag Rob, Vanuit het project Vaarweg Lemmer-Delfzijl is destijds een aantal bijeenkomsten georganiseerd. De bijbehorende documenten vind je hier:...

  • Rob

    15:55 29 jul 2018

    ... besproken met de omgeving.... Jammer dat de omgeving daar helemaal niets van gemerkt heeft.

  • Taeke PLAS

    09:58 29 jul 2018

    Wethouder Paul de Rook dendert maar door. Na het echec op de Eikenlaan met de fiets-voorransgoversteek wordt nu de Korrewegbuurt aangepakt. Het is natuurlijk een obstakel, dat Van...

Meer laden